Veelzijdig actief en volledig ontzorgd
Onze diensten

Over ons

Broere Lekkerkerk is in 1989 voortgekomen uit het agrarisch bedrijf van vader Piet Broere, in eerste instantie als agrarisch loonbedrijf. Inmiddels hebben wij onszelf ontwikkeld op meerdere terreinen.

Alle vier vennoten en medewerkers van Broere Lekkerkerk, 12 in totaal, zijn vakkundig opgeleid en zeer ervaren, van machinist, chauffeur en riolist tot grondwerkers. Nuchtere werkers waarvoor geldt: afspraak is afspraak.

Agrarische bedrijven en aannemers uit de weg- en waterbouw, maar ook andere bedrijven en particulieren schakelen Broere Lekkerkerk flexibel in voor het uitvoeren van grondverzet werkzaamheden in onderaanneming. Denk aan het bouwrijp maken van nieuwbouwlocaties, voorbelasting aanbrengen en verrijden, rioleringswerkzaamheden, maar ook grondwerk voor bouwbedrijven en wegconstructies. Eveneens leveren wij medewerkers en machines voor het werk rond het spoor.
Aanvullend bieden wij diensten op het terrein van agrarisch loonwerk en straat- en beschoeiingswerk
Onze werkregio is met name Zuid-Holland, maar voor specifieke projecten werken wij ook buiten deze regio.

Bekijk onze diensten